Scratch ile adım adım kodlama öğrenmek - öğretmek , öğrencilerin kendi multi-medya tasarımlarını yapmalarını sağlamak ,21.yüzyıl becerileri olan analitik düşünme, problem çözme becerilerini geliştirmek ve web 2.0 araçlarının kullanım becerilerini geliştirerek hem eğleneceğimiz hem öğreneceğimiz oyunlar kodlamak için okulumuz Bilişim Teknolojileri Öğretmeni Şerife ÜNLÜ BIYIKLI 'nın kurucu ortaklığını yaptğı eTwinning projesi Türkiye 'nin farklı illerinden 10 okulun bir araya gelmesi ile hayata geçti.
● Öğrencilerimizin yazılım geliştirme konusunda bilgilenmesini ve bilinçlenmesini sağlayarak yazılım dünyasına adım atmak.
● Öğrencilerimizin Web 2.0 araçlarını kullanarak kendini ifade etme yeteneklerini geliştirmek ve teknolojiyi kullanarak ürün oluşturmak.
● 21. Yüzyıl becerilerinden olan problem çözme yöntem basamaklarını, analitik ve algoritmik düşünme becerilerini geliştirme.
● Scratch ile çizim ve tasarım yeteneklerini geliştirmek.
● Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersi Problem Çözme Ve Programlama ünitesi kazanımlarına katkı sağlamak.
https://twinspace.etwinning.net/163024/home
Read this book made on StoryJumper